Τσέτσης Σταύρος Χ.
Tsétsis Stávros Ch.
Ο Σταύρος Τσέτσης είναι Αρχιτέκτονας, (IUAV), Πολεοδόμος/Χωροτάκτης (IUAV), Διδάκτωρ του ΕΜΠ. Από 30ετίας ασχολείται με θέματα αστικού και χωροταξικού σχεδιασμού σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Το διάστημα 1985-1989 εργάστηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ως συνεργάτης του Προέδρου Επιτροπής Μεταφορών του Σώματος. Από το 1990 παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε Διεθνείς Οργανισμούς, Κεντρική Διοίκηση, Περιφέρειες, Νομαρχίες, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Φορείς Διαχείρισης και Προστασίας Περιβάλλοντος και στον Ιδιωτικό τομέα, για ζητήματα αστικής και περιφερειακής ανάπτυξης, χωροταξίας, μεταφορών, καινοτομίας, περιβάλλοντος. Διετέλεσε μεταξύ άλλων, επικεφαλής Τεχνικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (2005) και Αξιολογητής Περιφερειακού Σκέλους του ΚΠΣ (1992-1994). Το γραφείο του έχει εκπονήσει σειρά μελετών, ενδεικτικά αναφέρονται: Το Αναπτυξιακό Σχέδιο για τη Δυτική Αττική (1993-1994), το Σχέδιο Αναβάθμισης μέρους του 2ου Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων (2000-2004), το εγκεκριμένο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο και το σχεδιασμό της περιαερολιμενικής περιοχής του Δήμου Σπάτων (1996-1999), τα Επιχειρησιακά Σχέδια Τουριστικής Ανάπτυξης του Δέλτα Πηνειού της Ν.Α. Λάρισας (2003-2004), του Φορέα Διαχείρισης Προστασίας Περιβάλλοντος της Λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου (2007-2008), το αναθεωρημένο χωροταξικό σχέδιο Δήμου Μυκόνου (2005-2006), τα ΓΠΣ Δήμων Πεταλούδων (2001-2008) και Δήμου Αφάντου (2002-), ενώ είναι σύμβουλος για τον καθορισμό χρήσεων γης και βιώσιμης κινητικότητας στο Δήμο Ροδίων (2008-). Είναι συγγραφέας 14 βιβλίων -μονογραφίες, επιμέλεια, συμμετοχή σε συλλογικούς τόμους- και έχει δημοσιεύσει 120 και πλέον άρθρα στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο και σε τεχνικά οικονομικά και ειδικευμένα έντυπα, με αντικείμενο τον πολεοδομικό σχεδιασμό, τη βιώσιμη κινητικότητα, τη διαρθρωτική πολιτική της ΕΕ, την κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική στον τομέα των Μεταφορών. Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα επιστημονικά συνέδρια και έχει κληθεί να δώσει διαλέξεις σε πολλά Πανεπιστήμια. Από το 2005, το ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στη μορφή της αναδυόμενης αστικότητας, την εποχή της παγκοσμιοποίησης.