Lowther Deborah L.
Η Deborah L. Lowther υπηρετεί ως εκπαιδευτικός τα τελευταία 26 χρόνια. Τα επτά πρώτα χρόνια της καριέρας της δίδασκε επιστήμες στη μέση εκπαίδευση και είχε εμπλακεί ιδιαίτερα στην παροχή επαγγελματικής ανάπτυξης σε δασκάλους εντός και εκτός της σχολικής της περιφέρειας. Λόγω της επιθυμίας της να εργάζεται με δασκάλους, έλαβε το Διδακτορικό της πάνω στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία το 1994 και δέχτηκε μία θέση διδακτικού προσωπικού στο Πανεπιστήμιο του Μemphis το 1995. Στο Πανεπιστήμιο του Μemphis η Δρ. Lowther υπηρετεί ως η Προϊσταμένη Ερευνήτρια Τεχνολογίας για το Κέντρο Έρευνας Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Center for Research in Education Policy), μέσα από το οποίο διερευνά θέματα ένταξης Τεχνολογίας στη βαθμίδα Ρ-12. Έχει διεξάγει αυτοπροσώπως παρακολουθήσεις σε τάξεις της βαθμίδας Ρ-12 και έχει πάρει συνεντεύξεις από μαθητές, δασκάλους, και διευθυντές σε πολλά σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα. Έχει χρησιμοποιήσει τη γνώση και τις εμπειρίες που απέκτησε μέσα από την εμπλοκή της στην εφαρμοσμένη έρευνα για να αναπτύξει το μοντέλο ΝteQ (iNtegrating Technology for inQuiry) μαζί με τον Δρ. Gary Morison. Αυτό το μοντέλο έχει αποτελέσει τη θεμελιώδη προσέγγιση για αρκετές υψηλού επιπέδου τεχνολογικές πρωτοβουλίες, που συμπεριλαμβάνουν το πρόγραμμα Freedom to Learn (Ελευθερία Μάθησης) του Michigan και το πρόγραμμα EdTech Launch του Tenessee. Σε σχέση με την κατάρτιση, η Δρ. Lowther έχει συμμετάσχει στη συγγραφή αρκετών βιβλίων, κεφαλαίων, και εγκεκριμένων άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά· έχει πραγματοποιήσει παρουσιάσεις σε πολυάριθμα εθνικά και διεθνή συνέδρια· και έχει παράσχει επαγγελματική ανάπτυξη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλη τη χώρα.