Wirtz Jochen
Ο Jochen Wirtz είναι Καθηγητής του Μάρκετινγκ στο Εθνικό Παν/μιο της Σιγκαπούρης (NUS), διεθνής συνεργάτης του Κέντρου Ερευνών Υπηρεσιών στο Παν/μιο του Karlstad στη Σουηδία και ακαδημαϊκός εκπαιδευτής στο Ινστιτούτο για ένα υγιές μέλλον του Cornell (CIHF), στο Παν/μιο Cornell των ΗΠΑ. Ο Καθηγητής Wirtz ήταν διευθυντής και ιδρυτικό μέλος του Προγράμματος Executive MBA δυο πανεπτιστημίων UCLA-NUS (που διακρίθηκε ως τέταρτο σε όλο τον κόσμο στον κατάλογο EMBA 2015 των Financial Times 2015 και τρίτο στον κατάλογο 2015 EIU) από το 2002 ως το 2014, συνεργάτης της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Said του Παν/μίου της Οξφόρδης από το 2008 ως το 2013 και ιδρυτικό μέλος της Διδακτικής Ακαδημίας του NUS (το μελετητικό κέντρο του NUS σε θέματα εκπαίδευσης), από το 2009 ως το 2015. Το ερευνητικό έργο του κ. Wirtz επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ υπηρεσιών κι έχει δημοσιευθεί σε πάνω από 200 ακαδημαϊκά άρθρα, κεφάλαια βιβλίων και κλαδικές εκθέσεις. Είναι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας περισσότερο από 10 βιβλίων, συμπεριλαμβανομένου και του Services Marketing - People, Technology, Strategy (World Scientific, 8th edition, 2016), που έχει γράψει μαζί με τον καθηγητή Lovelock, το οποίο έχει φθάσει να θεωρείται ένα από τα κορυφαία εγχειρίδια μάρκετινγκ υπηρεσιών στον κόσμο, έχοντας μεταφραστεί και προσαρμοστεί σε περισσότερες από 26 χώρες με πωλήσεις πάνω από 800.000 αντίτυπα. Ορισμένα άλλα βιβλία του είναι Flying High in a Competitive Industry: Secrets of the World’s Leading Airline (McGraw Hill, 2009), Essentials of Services Marketing (Prentice Hall, 3η έκδοση, 2016), και Winning in Service Markets: Success Through People, echnology and Strategy (World Scientific, 2016). Ως ένδειξη αναγνώρισης της εξέχουσας διδασκαλίας κι έρευνας του, απονεμήθηκαν στον καθηγητή Wirtz πάνω από 40 βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου Εξέχοντος Καθηγητή Μάρκετινγκ της Academy of Marketing Science (AMS) το 2012 (που αντιπροσωπεύει την ύψιστη αναγνώριση εξέχουσας διδασκαλίας εκ μέρους του AMS διεθνώς), και το βραβείο Κορυφαίου Εκπαιδευτή πανεπιστημιακού επιπέδου του NUS. Επίσης, κέρδισε το βραβείο Εξέχοντος Ερευνητή στον Τομέα των Υπηρεσιών 2010, και το βραβείο Καλύτερης Πρακτικής Εφαρμογής 2009, που του απονεμήθηκαν από το Emerald Group Publications. Είναι μέλος της εκδοτικής επιτροπής σε περισσότερα από δέκα ακαδημαϊκά περιοδικά, μεταξύ των οποίων και Journal of Service Management, Journal of Service Research, Journal of Service Science, και Cornell Hospitality Quarterly. Είναι επίσης κριτής στα Journal of Consumer Research και Journal of Marketing. Ο καθηγητής Wirtz ήταν πρόεδρος του διετούς συνεδρίου Έρευνας Υπηρεσιών της Αμερικάνικης Ακαδημίας Μάρκετινγκ το 2005, όταν οργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ασία. Ο καθηγητής Wirtz ήταν τραπεζικός και πέρασε τις εξετάσεις του τραπεζικού κλάδου στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο του Μονάχου. Έκτοτε είναι ενεργός σύμβουλος Διοίκησης Επιχειρήσεων και συνεργάζεται με διεθνείς εταιρίες συμβούλων, μεταξύ των οποίων οι Accenture, Arthur D. Little και KPMG, καθώς και μεγάλες επιχειρήσεις του τομέα υπηρεσιών στα πεδία της στρατηγικής, επιχειρηματικής ανάπτυξης και συστήματα ανατροφοδότησης πελατών. Ο καθηγητής Wirtz είναι Γερμανικής καταγωγής και πέρασε επτά χρόνια στο Λονδίνο προτού μετακομίσει στην Ασία. Σήμερα μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Ασίας, ΗΠΑ κι Ευρώπης.