Brown Sally 1950-
Η καθηγήτρια Sally Brown είναι σύμβουλος Ανώτατης Εκπαίδευσης και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας. Υπήρξε για μια πενταετία διευθυντικό στέλεχος του Ινστιτούτου Μάθησης και Διδασκαλίας, ενώ παλαιότερα ήταν σύμβουλος Εκπαιδευτικής Ανάπτυξης στην Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ανάπτυξης στο Πανεπιστήμιο Northumbria του Newcastle (Αγγλία). Είναι επισκέπτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Robert Gordon και στο Πανεπιστημιακό Κολέγιο Buckinghamshire Chilterns. 'Εχει πλούσια εκδοτική δραστηριότητα και οργανώνει εργαστήρια και συμβουλευτικές συνεδρίες στη Βρετανία και στο εξωτερικό (Σιγκαπούρη, Αυστραλία, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Ιρλανδία, ΗΠΑ, Σουηδία και Γερμανία), πάνω σε θέματα διδασκαλίας, μάθησης και -κυρίως- αξιολόγησης. Στα πιο γνωστά βιβλία της συμπεριλαμβάνονται τα ακόλουθα: "500 Tips for Tutors" (με τον Phil Race ), Kogan Page, 1993, "Assessing Learners ίn Higher Education" (με τον Peter Knight), Kogan Page, 1994, "Strategies for Diversifying Assessment" (με τους Graham Gibbs και Chris Rust), OCSD, 1994, "Assess Your Own Teaching Quality" (με τον Phil Race ), Kogan Page, 1995, "500 Tips for Researchers" (με τους Phil Race και Brenda Smith), Kogan Page, 1996, "500 Tips for Quality Enhancement" (με τους Phil Race και Brenda Smith), "500 Tips for Academic Librarians" (με τους Phil Race και Βill Downie), "Assessment Matters in Higher Education" (επιμ. με την Angela Glasner), Open University Press, 1999, και "500 tips for Teachers" (με τους Carolyn Earlam και Phil Race, ελλ. εκδ.: "500 πρακτικές συμβουλές για τους εκπαιδευτικούς", μτφρ. Ευαγγελία Κασαπίδου, Αθήνα, Μεταίχμιο, 2001).