Τζέτζης Γιώργος
Tzétzis Giórgos
O Γιώργος Τζέτζης Ph.D. είναι καθηγητής "Μοντέλων ανατροφοδότησης και διαχείρισης αθλητικών δεξιοτήτων" του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Aγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει Bachelor από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΤΕΦΑΑ), μεταπτυχιακό τίτλο (Masters) στο Sport Management από το Springfield College Massachusetts, USA και διδακτορικό (Ph.D) στη μελέτη διαχείρισης της συμπεριφοράς από το ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Έχει διδάξει ως Επισκέπτης καθηγητής πολλά πανεπιστημιακά τμήματα του εξωτερικού (Νorth Carolina University, Greensboro, Η.Π.Α., Finish Sport Institute, Φιλανδία, Boson College, Stockholm, Σουηδία, University of San Marino, Ιταλία) αλλά και της Ελλάδας (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) Είναι επιστημονικός συνεργάτης του τμήματος Health Physical Education and Recreation του University of Nebraska, USA και εργάζεται στο «Εργαστήριο Μάθησης και Ελέγχου της Κίνησης» του ΤΕΦΑΑ/ΑΠΘ. Έχει πολυάριθμες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά καθώς και πλήθος ανακοινώσεων σε επιστημονικά συνέδρια. Πολλές από αυτές τις εργασίες αφορούσαν την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας. Οι εργασίες του έχουν αναφερθεί από μεγάλο αριθμό συγγραφέων διεθνώς. Το συγγραφικό του έργο είναι σημαντικό σε ξενόγλωσσα και σε ελληνικά επιστημονικά βιβλία. Είναι κριτής σε επιστημονικά περιοδικά της ημεδαπής και αλλοδαπής. Έχει μεγάλη εμπειρία από τη συμμετοχή του και διαχείριση ερευνητικών προγραμμάτων επιχορηγούμενα από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Έχει μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε θέματα οργάνωσης διοίκησης, μάρκετινγκ και προώθησης του αθλητισμού σε επαγγελματικό αθλητισμό αλλά και στον αθλητισμό αναψυχής. Διατέλεσε πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής και την Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής. Έχει διακριθεί και τιμηθεί για τη συμβολή του από εθνικούς και διεθνείς φορείς για την επιτυχή διαχείριση προγραμμάτων καθώς και για τη διδακτική του ικανότητα.