Morellini Mauro
Ο Mauro Morellini διετέλεσε ειδικός σε θέματα βιβλιογραφικών βάσεων δεδομένων, ως διευθυντής της ιταλικής εταιρείας books-in-print, Informazioni Editoriali (βάση books-in-print Alice, https://www.ie-online.it/). Υπήρξε εμπνευστής της κοινής πλατφόρμας προβολής των ευρωπαϊκών βάσεων books-in-print, www.BookDB.com (Book Data Base), με τη συμμετοχή της αγγλικής Nielsen Book Data, της γαλλικής Electre, της ιταλικής Informazioni Editoriali/Alice, της ισπανικής Micronet και της ελληνικής Βιβλιονέτ (domain name που διατηρεί, σήμερα, η εταιρεία Informazioni Editoriali). Αποχωρώντας από την IE, το 2005 δημιούργησε τον δικό του εκδοτικό οίκο, Morellini Editore, με έδρα το Μιλάνο, που εξέδωσε μέχρι σήμερα περίπου 500 τίτλους ταξιδιωτικών οδηγών, βιβλίων για τη γιόγκα, κ.ά., παρέχει εκπαιδευτικά σεμινάρια και δημιουργεί περιεχόμενο για μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους όπως οι Mondadori, Touring Club και Hoepli, και για εταιρείες όπως οι Best Western, BOFrost και Virgilio.it. Ως συγγραφέας, ο Morellini έχει υπογράψει τους ταξιδιωτικούς οδηγούς "Amburgo", "Expo Milano 2015 For Dummies", "Milano for Dummies", "Giubileo 2015 for Dummies" και "Taranto for Dummies" για τις εκδόσεις Hoepli, "Bolognesi" για τις εκδόσεις Sonda, "‘Insider’ Armenia e Nagorno Karabakh" για τις εκδόσεις Morellini, καθώς και τον βιβλιογραφικό οδηγό "100 libri di Enogastronomia" για τις εκδόσεις Unicopli.