Smaldino Sharon E.
Η Sharon κατέχει την Επιχορηγούμενη Έδρα L.D. and Ruth G. Morgridge για Εκπαίδευση Δασκάλων στο Κολέγιο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Βορείου Illinois (ΝIU). Υπήρξε καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο Πανεπιστημίου της Βορείου Iowa για πολλά χρόνια πριν μετακομίσει στο ΝΙU. Η Sharon πήρε το Διδακτορικό της το 1987 από το Πανεπιστήμιο του Νότιου Illinois, στο Carbondale. Πριν από αυτό έλαβε ένα μεταπτυχιακό στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και υπηρέτησε για περισσότερα από δώδεκα χρόνια ως δασκάλα, λογοθεραπεύτρια, και ειδικός εκπαιδευτικός σε σχολικές περιφέρειες από τη Florida ως τη Μinnesota. Στη Βόρεια Iowa δίδαξε ένα εισαγωγικό μάθημα εκπαιδευτικών Μέσων για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και υπηρέτησε ως συντονιστής του προγράμματος Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Η Δρ. Smaldino δίδαξε επίσης μεταπτυχιακά μαθήματα με θέματα Διδακτική Ανάπτυξη, Διδακτική Σχεδίαση με Υπολογιστή, Επιτραπέζια Έκδοση, και Επιλογή και Ένταξη. Έχει λάβει αρκετά βραβεία για την έξοχη διδασκαλία της. Στον τρέχοντα ρόλο της, έχει επικεντρωθεί στο να δουλεύει με πανεπιστημιακό διδακτικό προσωπικό και δασκάλους της βαθμίδας Ρ-12 για την ένταξη Τεχνολογίας στη διαδικασία της μάθησης. Δίνοντας παρουσιάσεις σε πολιτειακά, εθνικά, και διεθνή συνέδρια, η Sharon έχει γίνει μία σημαντική φωνή για τις εφαρμογές της Τεχνολογίας στην αίθουσα διδασκαλία και στην εκπαίδευση από απόσταση. Πέρα από το διδακτικό και συμβουλευτικό της έργο, η Δρ. Smaldino έχει υπηρετήσει ως πρόεδρος της ΑECT, έχει υπηρετήσει στο διοικητικό συμβούλιο της Διεθνούς Ένωσης Οπτικού Αλφαβητισμού (The International Visual Literacy Association), και έχει γράψει άρθρα για περιοδικά πολιτειακής και εθνικής εμβέλειας πάνω στο βασικό ερευνητικό της ενδιαφέρον - αποτελεσματική ένταξη Τεχνολογίας στη μάθηση. Εργάστηκε σε ένα πρόγραμμα με θέμα "Προετοιμάζοντας τους Δασκάλους του Αύριο για τη χρήση Τεχνολογίας" χρησιμοποιώντας των Παγκόσμιο Ιστό για να διανέμει πληροφορίες και μελέτες περιπτώσεων δασκάλων που χρησιμοποιούν Τεχνολογία στα σχολεία. Έχει εργαστεί επίσης σε ένα πρόγραμμα Ενίσχυσης Ποιότητας Δασκάλου που αναγνώριζε την Τεχνολογία ως μία σημαντική πλευρά της διασφάλισης περιβαλλόντων ποιοτικής μάθησης. Αυτή τη στιγμή υπηρετεί ως η συντάκτρια του TechTrends, μιας έκδοσης της ΑΕCT.