Brock Avril
Η Avril Brock είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια µε αντικείµενο την προσχολική και τη σχολική ηλικία στη Σχολή Carnegie Αθλητισµού και Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήµιο Leeds Metropolitan και διευθύνει τα αντίστοιχα µεταπτυχιακά προγράµµατα της ίδιας Σχολής. Εργάζεται στην τριτοβάθµια εκπαίδευση από το 1989 αρχικά ως λέκτορας στο Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης στο Κολέγιο Bradford για δεκαέξι χρόνια, µέχρι τη µετακίνησή της στο LeedsMet. Πριν από αυτό ήταν αναπληρώτρια Διευθύντρια και νηπιαγωγός/δασκάλα στο Δυτικό Γιορκσάιρ, όπου δούλεψε συχνά µε παιδιά από διαφορετικά γλωσσικά περιβάλλοντα. Τα δύο βιβλία της Avril, Into the enchanted forest: Language, drama and science in primary schools (Trentham, 1999) και πιο πρόσφατα Communication, language and literacy from birth to five (Sage, 2008) που έγραψε µαζί µε την Carolynn Rankin, καθώς και η συµβολή της στο βιβλίο του Jean Conteh Prompting learning for bilingual pupils 3-11 (Sage, 2007) φανερώνουν το ενδιαφέρον της για τη διαφορετικότητα και την ανάπτυξη της γλώσσας. Η διδακτορική διατριβή της Avril µε τίτλο "Eliciting early years educators’ thinking: How do they define and sustain their professionalism" µετατράπηκε σε µακροχρόνια έρευνα, καθώς πρόσφατα συνάντησε και πάλι τους συµµετέχοντες στη µελέτη. Ως πανεπιστηµιακή καθηγήτρια, η Avril έχει συµµετάσχει σε πολλά διεθνή προγράµµατα ευρωπαϊκής χρηµατοδότησης (Socrates, Comenius και Erasmus) και είναι µέλος διεθνών διεπιστηµονικών συνεργασιών µε συναδέλφους στο Δυτικό Γιορκσάιρ και στις ΗΠΑ.