Dyasi Hubert
Ο Hubert M.Dyasi, είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος καθηγητής στο πεδίο της Εκπαίδευσης των Φυσικών Επιστημών, με ειδικότητα την επαγγελματική κατάρτιση των εκπαιδευτικών που έχουν ως αντικείμενο τις επιστήμες. Υποστήριξε τη διδακτορική του διατριβή στο πεδίο της Εκπαίδευσης στις Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Illinois. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και πτυχιακό επίπεδο στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών και έχει εποπτεύσει εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Κατά την περίοδο 1966-1970 ως μέλος του επιστημονικού προσωπικού του κολεγίου του πανεπιστημίου Njala, το οποίο ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Σιέρρα Λεόνε (Δυτική Αφρική) υπήρξε Διευθύνων Σύμβουλος του Αφρικανικού Αναλυτικού Προγράμματος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και του Προγράμματος για την Επιστημονική Εκπαίδευση για την Αφρική, κατά την περίοδο 1970-1983, το οποίο εφαρμοζόταν σε όλη σχεδόν την υπο-Σαχάρια Αφρική. Από το 1984 έως το 2004 υπήρξε διευθυντής στο City College Workshop Centre στη Νέα Υόρκη, εξελίσσοντάς το σε έναν εξόχως σεβαστό Οργανισμό σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα με το έργο του στη διεύθυνση προγραμμάτων επιστημονικής εκπαίδευσης που προορίζονται για εκπαιδευτικούς σχολείων της περιφέρειας της Νέας Υόρκης, έχει συνεργαστεί με το Εκπαιδευτικό Τμήμα της Πολιτείας της Νέας Υόρκης και πανεθνικά με σχολεία και σχολικές περιφέρειες, για την ανάπτυξη προγραμμάτων επιστημονικής εκπαίδευσης, με στόχο την εφαρμογή στην επιστημονική εκπαίδευση της διερευνητικής προσέγγισης στη σχολική τάξη. Έχει υπάρξει μέλος πολλών συμβουλευτικών επιτροπών και σύμβουλος για τη διδασκαλία και μάθηση της επιστήμης και έχει υπηρετήσει σε διάφορα συμβούλια και ομάδες επισκεπτών του Εθνικού Επιστημονικού Ιδρύματος. Στις ακαδημαϊκές του περγαμηνές συμπεριλαμβάνονται: Επισκέπτης Καθηγητής του Κολεγίου All Souls και Ακαδημαϊκός Επισκέπτης στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Επισκέπτης Καθηγητής στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας, Καθηγητής του Εθνικού Ινστιτούτου για την Επιστημονική Εκπαίδευση, μέλος της Επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας για την Επιστημονική Εκπαίδευση Κ-12. Το 2005 τιμήθηκε με το Βραβείο Διακεκριμένου Εκπαιδευτικού Έργου (Exploratorium's Outstanding Educator Award) και το 2008 με το βραβείο για Εξέχουσα Προσφορά στην Επιστήμη από τον Εθνικό Σύλλογο Επιστημονικών Εκπαιδευτικών. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει κείμενα προσωπικά και σε συνεργασία σε διάφορα βιβλία όπως τα εξής: "Linking Science & Literacy in the K-8 Classroom" (Διασύνδεση Επιστήμης και Εγγραματισμού στη Κ-8 Σχολική Τάξη), (2006), "America's Lab report" (Έκθεση του Αμερικανικού Εργαστηρίου), (2005), "Teaching Science in the 21st Century" (Διδασκαλία της Επιστήμης τον 21ο Αιώνα), (2005), "Designing Professional Development for Teachers of Science and Mathematicsm" (Σχεδιασμός Επαγγελματικής Κατάρτισης για Εκπαιδευτικούς της Επιστήμης και Μαθηματικών), (2003), "The National Science Education Standards" (Τα Εθνικά Πρότυπα για την Επιστημονική Εκπαίδευση), (1996), "Inquiry and the National Science Education Standards: A Guide for Teaching and Learning" (Έρευνα και Εθνικά Πρότυπα Επιστημονικής Εκπαίδευσης: Ένας Οδηγός για Διδασκαλία και Μάθηση), (2000).