Κουντουράς Λίνος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1938, από μητέρα Θεσσαλονικιά, την Ολυμπία Κουντουρά, δασκάλα και καθηγήτρια και πατέρα Μυτιληνιό, τον Μίλτο Κουντουρά, που άφησε εποχή με την πρωτοποριακή του τριετία στο διδασκαλείο θηλέων Θεσσαλονίκης. Σπούδασε μηχανολόγος στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου, όπου παρέμεινε και μετά το πέρας των σπουδών του, για συνολικά 19 χρόνια. Εργάστηκε στο ερευνητικό τμήμα της εταιρείας κατασκευής μεγάλων οχημάτων Μ.Α.Ν. σε πρωτοποριακά συστήματα αναρτήσεων φορτηγών και ως προϊστάμενος στο τμήμα υπολογισμών, ενώ στο τμήμα ερευνών της εταιρείας KRAUSS-MAFFEI ασχολήθηκε με την ανάπτυξη νέων κυκλοφοριακών συστημάτων και την πραγματοποίηση του μαγνητικού τρένου Transrapid, που σήμερα κυκλοφορεί στη Σαγκάη και τη Γερμανία. Στην Ελλάδα επέστρεψε το 1975 ως Τεχνικός Διευθυντής στις Εισαγωγικές Εταιρείες των FIAT, OLIVETTI, MAZDA, και της SKODA μέχρι το 2009. Πολύ πριν από τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα της ΕΕ (συγκεκριμένα από το 1986) ασχολήθηκε με την Τεχνολογική Εκπαίδευση των μηχανικών αυτοκινήτων, γνωρίζοντας τις μεγάλες ελλείψεις που υπήρχαν τότε, ειδικά στα θέματα νέας τεχνολογίας. Συμμετείχε σε πάρα πολλά χρηματοδοτούμενα προγράμματα της ΕΕ, σε όλη την επικράτεια, σχετικά με την τεχνολογική εκπαίδευση μαθητών και την επιμόρφωση μηχανικών αυτοκινήτων και καθηγητών τεχνικών σχολών. Ως εισηγητής για θέματα περιβάλλοντος και αυτοκινήτου, έλαβε μέρος, πανελλαδικά, σε πάρα πολλές ημερίδες και σεμινάρια διαφόρων Φορέων, όπως Πανεπιστήμια, Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΥΜΕ, ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ, ΓΣΕΕ, ΣΕΛΕΤΕ, ΟΕΕΚ, Επαγγελματικούς και Συνδικαλιστικούς Συλλόγους των μηχανικών αυτοκινήτων κλπ. Έχει ένα ευρύ συγγραφικό έργο σε εξειδικευμένα περιοδικά και τέσσερα βιβλία για το αυτοκίνητο, ένα εξ αυτών για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Είναι επί πολλά χρόνια Δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και συνιδιοκτήτης ενός γνωστού δεκαπενθήμερου κλαδικού περιοδικού. Υπήρξε: - δρυτής και Πρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής του ΣΕΕΑ δηλ. των Τεχνικών Διευθυντών όλων των εισαγωγέων αυτοκινήτων του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου. - Ιδρυτικό μέλος του "Συλλόγου για τη σωτηρία της Αθήνας" του Αντώνη Τρίτση, πριν αλλά και μετά την εκλογή του ως Δημάρχου Αθηναίων. - Μέλος της "Ομάδας Εργασίας για τη ρύπανση από το αυτοκίνητο" του ΠΣΔΜ-Η (Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων). - Μέλος της "Επιστημονικής Ομάδας για Θέματα Ρύπανσης του Περιβάλλοντος από το Αυτοκίνητο" του Δήμου Αθηναίων. - Επί 12 συνεχή έτη μέλος της "Μόνιμης Επιτροπής για Θέματα Περιβάλλοντος του Τ.Ε.Ε (Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας). - Ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων "ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο" - Αναπληρωματικό μέλος της Τεχνικής Επιτροπής της ΕΘΕΛ (κρατικός φορέας αστικών λεωφορείων). - Επί 15 χρόνια, μέχρι και σήμερα, πραγματογνώμονας του Τ.Ε.Ε. για μηχανολογικά θέματα και θέματα αυτοκινήτου. - Συμμετέχει στις ομάδες εργασίας του ΕΚΕΠΙΣ (Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης) και της ΓΣΕΒΕΕ, για τον καθορισμό των επαγγελματικών περιγραμμάτων Μηχανικών Κλιματιστικών Αυτοκινήτων, Φανοποιών αυτοκινήτων, Μηχανικών μηχανών θαλάσσης και Στελεχών πρατηρίων υγρών καυσίμων. - Από το έτος 2.000 είναι μέλος της ΕΔΙΠΤ, ενώ πρόσφατα εξελέγη μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, στο οποίο σήμερα εκτελεί χρέη Ταμία.