Χρηστουηλίας Ιωάννης
Ο Γιάννης Χρηστουηλίας γεννήθηκε και ζει στην Αλεξανδρούπολη. Αρχισε τον αθλητισμό στο τμήμα στίβου του Εθνικού Αλεξανδρούπολης σε ηλικία 12 ετών. Στη συνέχεια υπήρξε παίκτης του βόλεϊ στο ίδιο σωματείο επί 15ετία, με συνεχή παρουσία στα σαλόνια της Α΄ Εθνικής κατηγορίας, φθάνοντας μέχρι την Εθνική Εφήβων της Ελλάδας. Αποφοίτησε από την Εθνική Ακαδημία Σωματικής Αγωγής Θεσσαλονίκης το 1981. Το 1992 έρχεται σε επαφή με την αθλητική σκοποβολή, στον Σκοπευτικό Όμιλο Αλεξανδρούπολης. Γίνεται ενεργό στέλεχος του συλλόγου με διοικητικές και προπονητικές υποχρεώσεις και βασικός ιδρυτής της Τάξης Αθλητικής Διευκόλυνσης Σκοποβολής από το 1995, ανοίγοντας τον προπονητικό δρόμο στους καθηγητές Φ,Α. Παρακολούθησε σχολές προπονητών και κριτών σκοποβολής παίρνοντας μέρος σε ένα Πανευρωπαϊκό, ένα Παγκόσμιο πρωτάθλημα ως διεθνής κριτής, φθάνοντας να συμμετέχει στους Ολυμπιακούς και Παρ-ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας 2004. Είναι αποσπασμένος Κ.Φ.Α. στο Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης από το 1985 μέχρι και σήμερα. Επί 12ετία διδάσκει το μάθημα επιλογής και δευτερεύουσας ειδικότητας σκοποβολής, με περισσότερους από 1200 φοιτητές/τριες να έχουν περάσει από το πανεπιστημιακό σκοπευτήριο. Έχει γράψει τρία συγγράμματα (παραδόσεις σημειώσεις) για τους φοιτητές σκοποβολής σταθερού στόχου αεροβόλων όπλων του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Έχει παρουσιάσει έξι εργασίες που αφορούν την αθλητική σκοποβολή και τρία πόστερς στο Τ.Ε.Φ.Α.Α. Θράκης και στην Εθνική Ακαδημία των Σπορ στη Σόφια Βουλγαρίας. Στο ίδιο τμήμα ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή με τίτλο: «Ψυχολογικά χαρακτηριστικά κορυφαίων ευρωπαίων σκοπευτών και παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία των διαγωνιζόμενων στο σταθερό στόχο». Είναι ο ίδιος συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου αθλητικής σκοποβολής, το οποίο συνδυάζει τη βασική τεχνική, ειδικά θέματα εκπαίδευσης και κανόνες διεξαγωγής σκοπευτικών αγωνισμάτων. Αποτελεί βασικό βοήθημα για τους φοιτητές - τριες του Τ.Ε.Φ.Α.Α. απευθυνόμενο επίσης σε νέους σκοπευτές και προπονητές, γιατί περιέχει μια μεθοδική σειρά διδασκαλίας κατάλληλη, απλή και κατανοητή.