Belch George E.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Dr. Belch σχετίζονται με τους τρόπους που οι καταναλωτές επεξεργάζονται τις διαφημιστικές πληροφορίες, όπως επίσης και με τις διοικητικές πλευρές των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ. Έχει συγγράψει και συνεργαστεί στην συγγραφή περισσότερων από 30 άρθρων σε κορυφαία ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως το Journal of Marketing Research, το Journal of Consumer Research, το Journal of Advertising και το Journal of Business Research. Το 2002 επιλέχθηκε από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Μάρκετινγκ, ως ο Εκπαιδευτικός της Χρονιάς, σε αναγνώριση των επιτευγμάτων του κατά την διάρκεια καριέρας τους στη διδασκαλία και στην έρευνα. Έχει πάρει επίσης το βραβείο του Διακεκριμένου Ακαδημαϊκού Μέλους στη Πανεπιστημιακή Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγκο, το 2003. Ο Dr. Belch έχει διδάξει σε προγράμματα εκπαίδευσης διοικητικών στελεχών και σε αναπτυξιακά προγράμματα διαφόρων πανεπιστημίων, παγκοσμίως. Έχει διεξάγει σεμινάρια σχετικά με τις ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, σχεδιασμό και στρατηγική μάρκετινγκ, για πολυάριθμες πολυεθνικές εταιρίες, μεταξύ των οποίων είναι η Sprint, η Microsoft, η MP3.com κ.ά.