Davison Gerald C.
Ο Gerald C. Davison είναι Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο University of South California, όπου επίσης διετέλεσε Διευθυντής Κλινικής Εκπαίδευσης από το 1979 έως το 1984. Πήρε το βασικό πτυχίο του από το Πανεπιστήμιο Harvard University το 1961, την επόμενη χρονιά βραβεύτηκε με υποτροφία από το ίδρυμα Fulbright στη Γερμανία και το 1962 πήρε το διδακτορικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο Stanford University. Από το 1994 έως το 1996 υπήρξε Προσωρινός Κοσμήτορας στη σχολή Annenberg School for Communication του Πανεπιστημίου University of Southern California. Πριν από αυτό δίδασκε στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου State University of New York at Stony Brook. Ο Dr. Davison είναι επίτιμο μέλος του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου, ενώ έχει διατελέσει μέλος διαφόρων επιτροπών, όπως είναι το Διοικητικό Συμβούλιο για τις Επιστημονικές Δραστηριότητες, η Επιτροπή για τα Επιστημονικά Βραβεία, το Συμβούλιο των Εκπροσώπων και η Επιτροπή για τη Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση. Είναι, επίσης, διακεκριμένο μέλος της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας, μέλος του Συμβουλίου της Εταιρείας για τη Διερεύνηση της Σύνθεσης της Ψυχοθεραπείας, πρώην πρόεδρος του Συλλόγου για την Προώθηση της Συμπεριφορικής Θεραπείας και Διακεκριμένο Ιδρυτικό Μέλος της Ακαδημίας της Γνωστικής Θεραπείας. Υπηρέτησε επί δύο θητείες στην Επιτροπή για τις Τεχνικές για την Προώθηση της Ανθρώπινης Απόδοσης της Εθνικής Ακαδημίας των Επιστημών/ Εθνικό Συμβούλιο για την Έρευνα. Το 2006-2007 διετέλεσε Πρόεδρος του Συμβουλίου των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων στην Ψυχολογία καθώς και Πρόεδρος της Εταιρείας Κλινικής Ψυχολογίας (Κλάδος 12 του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου). Το 1988 ο Dr. Davison έλαβε βραβείο διακεκριμένης επίδοσης από την Επιτροπή της Κοινωνικής και Δεοντολογικής Ευθύνης του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου. Το 1989 τιμήθηκε με το βραβείο Albert S. Raubenheimer Distinguished Faculty Award από το ίδρυμα College of Letters, Arts and Science του πανεπιστημίου University of Southern California. Το 1993 τιμήθηκε για τη διδασκαλία του με το βραβείο Αssociates Award for Excellence in Teaching. Το 1995 τιμήθηκε με το βραβείο Distinguished Psychologist Award από τον Ψυχολογικό Σύλλογο του Λος Άντζελες. Το 1997 απέσπασε το βραβείο Outstanding Educator Award του Συλλόγου για την Προώθηση της Συμπεριφορικής Θεραπείας ενώ το 2003 τιμήθηκε από τον ίδιο σύλλογο για τη συνολική προσφορά του με το βραβείο Lifetime Achievement Award. Το 2005 το Πανεπιστήμιο University of South California τού απένειμε το βραβείο Mellon Award for Excellence in Mentoring. Από το 2001 έως το 2003 εργάστηκε στο κέντρο Center for Excellence in Teaching στο Πανεπιστήμιο University of South California. Έχει κάνει περισσότερες από 130 δημοσιεύσεις του. Οι δημοσιεύσεις του δίνουν έμφαση στην πειραματική και στη φιλοσοφική ανάλυση της ψυχοπαθολογίας, της αξιολόγησης και της θεραπευτικής αλλαγής. Το τρέχον ερευνητικό πρόγραμμα του επικεντρώνεται στη σχέση ανάμεσα στη σκέψη και σε μία ποικιλία συμπεριφορικών και συναισθηματικών προβλημάτων με τη χρήση μίας μεθόδου, που έχει ο ίδιος εισαγάγει, που βασίζεται στην αναγνώριση των σκέψεων σε συνθήκες προσομοίωσης.