Bell Derek
Ο καθηγητής Derek Bell είναι Διευθυντής του Τμήματος Εκπαίδευσης του Ερευνητικού Ιδρύματος Wellcome Trust, στην Αγγλία. Εργάστηκε σε διάφορες θέσεις σε σχολεία και κολέγια της Αγγλίας και για ένα διάστημα εξήμισυ ετών διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στην Ένωση για τη Διδασκαλία της Επιστήμης (ASE). Τον Ιούλιο του 2007, το Κολέγιο των Εκπαιδευτικών του απένειμε τον ειδικό τίτλο του Καθηγητή. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του εκδήλωσε έντονο και ενεργό ενδιαφέρον για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης στην επιστήμη και για τη διερεύνηση μεθόδων που θα βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν την κατανόηση του κόσμου που τους περιβάλλει. Υπήρξε μέλος της ομάδας μελέτης SPACE (Science Process and Concept Exploration - Επιστημονικές Διαδικασίες και Διερεύνηση Εννοιών) κατά τη δεκαετία του 1980 και συντονιστής στο Επιστημονικό Πρόγραμμα του Ιδρύματος Nuffield για την αναμόρφωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της έρευνας SPACE. Τα ενδιαφέροντα της έρευνάς του περιλαμβάνουν την κατανόηση της επιστήμης από τα παιδιά και ειδικά αυτά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Οι έρευνές του σχετικά με την εποπτεία της διδακτέας ύλης και τον ρόλο του επιστημονικού συντονιστή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση περιλαμβάνονται στο σύγγραμμα: "Towards effective subject leadership in the primary school" το οποίο εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1999 από το ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας (Open University Press). Ο Derek Bell έχει αναλάβει ένα ευρύ φάσμα συμβουλευτικών θέσεων στη Μεγάλη Βρετανία και το εξωτερικό και έχει υπάρξει μέλος διαφόρων ομάδων εμπειρογνωμόνων/συμβούλων σε επιτροπές, συμπεριλαμβανομένων των επιτροπών STEM High Level Strategy Group (Ομάδα Στρατηγικής Υψηλού Επιπέδου), της ομάδας του Εθνικού Συντονισμού για το Εθνικό δίκτυο των Κέντρων Επιστημονικής Μάθησης, της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής WISE και του Φόρουμ Επιστημονικής Εκπαίδευσης Astra-Zeneca. Επί του παρόντος, είναι μέλος του διοικητικού Συμβουλίου Μηχανικής Τεχνολογίας (Engineering Technology Board(ETB) και του STEMNET. Έχει επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη βελτίωση των διασυνδέσεων ανάμεσα στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανολογία και τα μαθηματικά, διαμέσου νέων και ήδη υπαρχόντων διακλαδικών συνεργασιών, στα πλαίσια των τομέων της εκπαίδευσης, της βιομηχανίας και του εμπορίου.