Millar Robin
Ο Robin Millar είναι Ομότιμος Καθηγητής στην έδρα της Επιστημονικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του York, στην Αγγλία. Αποφοίτησε από το τμήμα της Φυσικής και έλαβε το Διδακτορικό του στην Ιατρική Φυσική και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη διδακτική. Δίδαξε για μία οκταετία φυσική σε σχολεία προτού μετακινηθεί στο Πανεπιστήμιο του York το 1982, ως Λέκτορας στο τμήμα της Επιστημονικής Εκπαίδευσης. Διδάσκει στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Σπουδών στο York σε προπτυχιακό επίπεδο, στην αρχική κατάρτιση εκπαίδευσης (PGCE) των νέων εκπαιδευτικών στον τομέα της επιστήμης και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Παράλληλα επιβλέπει τις εργασίες των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών που συνεχίζουν τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Έχει συγγράψει άρθρα και έχει εκδώσει εργασίες, σχετικές με πολλά ζητήματα που αφορούν τη διδασκαλία και τη μαθησιακή διαδικασία της επιστήμης, και το ενδιαφέρον του εστιάζεται κυρίως στους εξής τομείς: στη μαθησιακή διαδικασία της επιστήμης, στον σχεδιασμό του αναλυτικού προγράμματος και την ανάπτυξη της επιστήμης και ειδικότερα στις επιπτώσεις του επιστημονικού αλφαβητισμού στα αναλυτικά προγράμματα και τη διδασκαλία, καθώς και στη σχέση ανάμεσα στην έρευνα και την πρακτική εφαρμογή της διδακτικής παρέμβασης της επιστήμης. Έχει διευθύνει μείζονα ερευνητικά προγράμματα που αφορούν τη διερευνητική πρακτική στο πλαίσιο της επιστήμης. Από την περίοδο1999-2004, υπήρξε ο συντονιστής του Ερευνητικού Δικτύου Πρακτική Βάση Αποδείξεων στην Επιστημονική Εκπαίδευση (EPSE), επιχορηγούμενο από το Συμβούλιο Οικονομικής και Κοινωνικής Έρευνας του Ηνωμένου Βασιλείου. Το Δίκτυο αυτό έφερε εις πέρας τέσσερα διασυνδεδεμένα προγράμματα που στόχευαν στην αναζήτηση μεθόδων βελτίωσης της επίδρασης της έρευνας στην πρακτική της επιστημονικής εκπαίδευσης. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα μείζονα προγράμματα που αφορούν την εξέλιξη και αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων. Υπήρξε μέλος των διευθυντικών και συγγραφικών ομάδων για το Salters' GCSE Science (Γενικό Απολυτήριο Μέσης Εκπαίδευσης) και της Συμβουλευτικής Επιτροπής για το Salters Horners A-level εξετάσεων στη Φυσική και συνεργάστηκε στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου μαθήματος στο πλαίσιο του AS-level με την ονομασία Η Εκλαΐκευση της Επιστήμης και της Γνώσης και η Επιστήμη του 21ου Αιώνα στο πλαίσιο του GCSE. Υπήρξε μέλος της ομάδας του Ηνωμένου Βασιλείου στο πλαίσιο του προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Εργαστήρι για τη Διδακτική της Επιστήμης την περίοδο 1996-2000 και μέλος της Ομάδας Ειδικών Επιστημόνων για τον ΟΟΣΑ (OECD) στο Πρόγραμμα για τη Διεθνή Αξιολόγηση των Μαθητών (PISA) από το 2003-2006. Υπήρξε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής Ένωσης για την Επιστημονική Εκπαίδευση (ESERA) την περίοδο 1999-2003 και είναι επί του παρόντος μέλος της Επιστημονικής Συμβουλευτικής Επιτροπής του Ινστιτούτου Leibniz, για την Επιστημονική Εκπαίδευση (IPN), το ηγετικό κέντρο για την έρευνα στη διδασκαλία και ανάπτυξη της επιστήμης στη Γερμανία. http://www.york.ac.uk/depts/educ/people/MillaR.htm